مراسم اختتاميه و اهداي جوايز قهرمانان برگزيده مسابقات یادواره ایثار و ولایت ، همزمان با سالروز ورود پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به یزد، با حضور مسئولین ادارات و پیشکسوتان والیبال استان و ورزشكاران در سالن امام علی (ع) پردیس برگزار شد. 

  در اين مراسم  کشفی رئیس هیئت والیبال شهرستان ضمن ایراد سخنانی در مورد ورزش و تاثیر آن برکارکنان، از استقبال پرشور ورزشکاران ، پیشکسوتان و برگزارکنندگان مسابقات قدردانی و بر ادامه همکاری تربیت بدنی دانشگاه با هیأت والیبال استان شد. 

در ادامه ساده سرپرست اداره تربیت بدنی دانشگاه با تقدير از تمامي نمايندگان ورزشي و پيشكسوتان كه در برگزاري مسابقات نقش بسزایي ايفا كردند اظهار داشت:  تمامي قهرمانان ورزشي مي‌توانند بعنوان نمايندگان ترويج فرهنگ و منش پهلواني باشند و سيره و سلوك مولاي متقيان علي (ع) را بسط و گسترش دهند.

رئيس اداره تربيت بدني در پایان کسب این مقام ارزشمند را به تمامی ورزشکاران و پرسنل دانشگاه بویژه اعضای تیم والیبال تبریک گفت:  گفتني است در پایان  این دوره از مسابقات که بین 15 تیم بین کارمندان ادارات استان برگزار گردید 4 تیم به مرحله نهایی صعود کردند  که بعد از انجام بازیهای فینال و رده بندی ، تیمهای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی به مقام اول وتیم فولاد آلیاژی به مقام دومی دست یافتند  و تیم توزیع برق  هم به مقام سومی بسنده کرد .

درپایان هم جام و لوح تقدیر تیمهای اول تا سوم توسط مسئولین والیبال و پیشکسوتان ورزش حاضر در سالن به ورزشکاران اهدا شد.

لازم به ذکر است جام اخلاق هم به تیم شهرداری اهدا گردید.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا